wtorek, 13 lutego 2007

Porucznik Borewicz i Miś Uszatek

Edit: Ponieważ dostałem kilkanaście głosów, że to jest nieśmieszne i w ogóle "be" postanowiłem coś z tym zrobić, szczególnie, że jakoś te filmiki przestały być śmieszne. Postanowiłem jednak, że nie będę kasował wpisu, a jedynie nieco go zmodyfikuje. Nie będę tego kasował z jednego powodu - rzetelności. Tak popełniłem taką głupotę i umieściłem to tutaj, ale nie będę kasował, bo było by to oszukiwaniem rzeczywistości. Poza tym, jak je zamieszczałem było to bardziej spowodowane przypomnieniem pewnej epoki zanim jeszcze pojawiło się YouTube....

Te dwa filmiki prezentują treści wulgarne i nieobyczajne, więc Szanowny Czytelniku, jeśli nie musisz to nie oglądaj!

Dzisiaj zostałem uświadomiony, że na moim blogu brakuje tak istotnych dla rozwoju polskiego internetu kwiatków, jakimi niewątpliwie są parodie Porucznik Borewicz oraz Miś Uszatek... Dlatego ze specjalną dedykacją dla HR zamieszczam niniejszym te "archiwalne" filmiki.

Ostrzegam, że zawierają treści nieco obraźliwe i wulgarne... cóż, na pewno nie każdemu się to spodoba... przynajmniej jest to lżejsze niż cykl "pudzian, czyli koks po polsku..."

Poniżej linki do YouTube
Porucznik Borewicz
Miś Uszatek

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

Nie zaniżaj poziomu swojego bloga. Jest całkiem niezły, a tu nagle takie dwa "kfiatki". Ani to śmieszne ani potrzebne.

antygon pisze...

W sumie masz racje... kiedyś było to może śmieszne, tak jakoś mi się przypomniało... ale chyba to wywalę... albo zepchnę gdzieś w odległe czeluści internetu....


Zaraz coś z tym "kFiaTkiEM" zrobię.