środa, 7 lutego 2007

Reklama Snickersa - c.d.

No to jest jakaś paranoja, przeczytałem właśnie na MediaRunie:

Reklama Masterfoods, wyemitowana podczas finału Super Bowl, wzbudziła tak duże kontrowersje, że koncern Masterfoods usunął także materiały związane ze spotem ze strony AfterKiss.com (obecnie ten adres przekierowuje bezpośrednio na stronę Snickers.com).

Reklama przedstawiała dwóch mężczyzn, jedzących z dwóch stron jednego batona Snickers i przypadkowo całujących się. Masterfoods otrzymał po emisji reklamy skargi ze strony organizacji Gay and Lesbian Alliance Against Defamation i Human Rights Campaign. Obie te organizacje stwierdziły, że reklama ma wydźwięk homofobiczny.


Reklamę można obejrzeć TU.

Nie wiem jak wy, ale ja po raz kolejny odbieram to jako atak mniejszości na większość i dowód, że bycie mniejszością jest lepsze, a już w 100% jeśli to jest mniejszość zorganizowana i grożąca wyjściem na ulice. nie chodzi mi tutaj tylko o Homoseksualistów, ale również Górników czy Rolników. Chociaż odnośnie tych pierwszych "aktywistów" wolę używać słowa pedał, słowo homoseksualista jest zarezerwowane w moim słowniku dla tych, którzy się specjalnie nie afiszują swoją orientacją seksualną. No bo co mnie obchodzi co ktoś robi w swojej sypialni - to jest sprawa pomiędzy dwojgiem dorosłych ludzi i dopóki pozostaje to pomiędzy dwójką ludzi to nie ma problemu. Byle nie było to wbrew ich woli... Pedały natomiast to Ci wszyscy, którzy zamiast "cywilizowanych" sposobów wybierają agresywne metody i ostentacyjnie się afiszują swoją seksualnościa. W takim wypadku razi mnie to niesamowicie i to niezależnie od orientacji (czy to gejparady, czy technoparady). A tak Swoją drogą uważam to za niezmiernie zabawne, że jak już pojawi się prawo, które sankcjonuje tolerancje i równość to nagle pedały zaczynają się bulwersować. Tutaj i Tutaj. No, na razie tyle, ulżyło mi troszkę....

Brak komentarzy: