środa, 14 lutego 2007

Zakaz Palenia!

Znalazłem na Wykopie link do filmiku, który mnie zainspirował, a raczej przypomniał mi coś czego serdecznie nienawidzę. Chodzi mi mianowicie o papierosy. Nie macie pojęcia jak ja tego ustrojstwa nie trawię. Nie mam nic przeciwko ludziom, którzy lubią sobie niszczyć życie w ten sposób. Luzik to ich problem. TO co mnie naprawdę irytuje to ich prawie stu procentowy brak poszanowania innych. Na przykład sąsiad z bloku który lubi sobie zapalić na balkonie i go nie obchodzi, że ten dym trafia do mnie do mieszkania przez otwarte okno. Dresik co to pali na przystanku i dmucha na lewo i prawo na oczekujących na tramwaj lub autobus. Takich sytuacji jest multum. A już absolutnym szczytem chamstwa i prostactwa jest palenie przy jedzeniu... No po prostu brak mi słów... Poniżej filmik, z dosyć ostrym i niekoniecznie kulturalnym sposobem reakcji na takie zachowanie:



Zaznaczam raz jeszcze, że nie jestem przeciwnikiem palenia, ale niech palacze trują się sami i nie zatruwają życia innym. Moim zdaniem palenie powinno być absolutnie zakazane w miejscach gdzie przebywają niepalący. Jak gro palaczy nie potrafi się zachować, to niestety trzeba ich do tego zmusić. Jak chcą palić to po swoich domach, albo w wydzielonych zamkniętych pomieszczeniach...

Brak komentarzy: