czwartek, 8 lutego 2007

LansRank (tm)

No dobra, miałem nic nie pisać, ale sprawa wydaje mi się na tyle zabawna, że postanowiłem to skomentować i jednocześnie podpiąć się mocniej do wszechogarniającego lansu.

LansRank (tm)
Ci którzy nie śledzą na bieżąco wykopu i kilku blogów, nie wiedzą o co chodzi. A mianowicie wzorem osławionego PageRank powstał właśnie LansRank (tm). Pomysł narodził sie w trakcie dyskusji pod wielce enigmatycznym wpisem na blogu Piotra Koniecznego i od razu został podchwycony. Mówiąc szczerze to idea mi się podoba, ale pod warunkiem że zostanie poszerzona na wszystkie serwisy blogowe...

A tymczasem krótkie podsumowanie, czyli kto pisał o LansRanku(TM) (kolejność przypadkowa):

WuZetEs
d4rky
RioT
Greyer
Modrzew
Amused
Crash
maniek
Radzio
Keiran

A tutaj jest jeszcze link do Wykopu

I zaczynam się lansować ;-D
a co... :D

EDIT:
Powstał właśnie JoggerChat, tylko nie wiem jak bardzo ja się z moim Bloggerem tam wpisuje...

8 komentarzy:

wzs pisze...

No widzę że lans się szerzy także poza joggerem :)

Ale... brzydko tu... cuiekaj do joggera :)

antygon pisze...

E tam... czepiasz się... mnie wystarcza, a jest diablo wygodne, poza tym to chyba nie jest tak zupełnie brzydko ;-)

A jeśli chodzi o lans, to widze, ze niektórych zaczyna już męczyć pomysł :D

Jeśli chodzi o Joggera, to muszę się przyjrzeć. No i ciekaw jestem jak ewentualnie wygląda transfer treści z jednego bloga na innego. A poza tym, już przyzwyczaiłem trochę czytelników do tego co tutaj mają i chyba się nie żalą ;D

Anonimowy pisze...

Co za debilizm z tym snapem przesówasz myszką po tekscie... obrazek lans rank'u i okno snapa z.....obrazkiem lans ranku... fantastyczna sprawa poprostu...

antygon pisze...

Sorkas, z tym obrazkiem to fakt, podmieniłem link,a jeśli cie snap irytuje to możesz go u siebie wyłączyć, albo ustawić dłuższy czas wgrywania... to naprawdę działa...

wzs pisze...

BTW: świerzy blogger jestem i mam pytanko
Co mam zrobić aby moje posty w technorati były otagowane? To sprawa tylko API joggera czy jak? Bo widzę że tag lansrank już Twój :)

antygon pisze...

To jest dobre pytanie, spróbuj wejść na Technorati i tam można "zpingować" swój blog. Klikasz i wtedy Technorati samo sprawdzi ostatnie wpisy, bo tak, to sprawdzają co jakieś kilka dni..

http://www.technorati.com/ - i jak się zalogujesz to na stronie głównej powinien po prawej stronie widnieć Twoj Blog oraz przycisk PING... naciśnij, powinno pomóc :D

wzs pisze...

A wyszło na jaw że chodzi o rel="tag" w linkach...

antygon pisze...

WZS: no tak, nie siedzę w tym zbyt głęboko ;-) Traktuje to jako odskocznie od codziennej pracy i nauki :D

pzdr
antygon