wtorek, 30 stycznia 2007

Sand Art - Sztuka Piaskowa?

Tak sobie radośnie gmerałem po necie i znalazłem pokłosie SICAF 2003 (Seoul International Cartoon and Animation Festival), a mianowicie rysowanie na piasku. Tak wiem niewiele to mówi, ale nie wiem jak inaczej powiedzieć o tym co robią pokazani poniżej artyści. Do przyjemnego dla ucha podkładu muzycznego malują palcem po piasku i wychodzą z tego niesamowite obrazy, bardzo przyjemne dla oka i niezwykle relaksujące w sam raz przed snem ;-) Poniżej kolekcja kilku filmików, które udało mi się znaleźć na YouTube.

Pan który tworzy te dzieła na pierwszym filmiku nazywa się zapewne Ferenc Cako, ale nie jestem pewien, a nigdzie nie mogę znaleźć potwierdzenia, że to na 100% on...



Ilana Yahav - Sand Fantasy:



Ilana Yahav - Just Imagine



- Ocean



- Baby sandy



Ferenc Cako - Story Of The Old Castle



Ilana Yahav i Tolga Burkay - Estambul (tu troszkę ostrzejsza muzyka, niestety tylko 41 sekund)



Ilana Yahav- Come to me



Starczy chyba tego na dzisiaj... I tak sporo znalazłem, a YouTube cały czas mi przeszkadzało - "Searching for videos is temporarily unavailable"
Argh!

Brak komentarzy: