wtorek, 30 stycznia 2007

Photoshop CS3 - rzut okiem

Pewnie pośród czytających mojego bloga jest kilku grafików, a pomiędzy nimi kilku fanatyków Photoshopa. Sam czasem korzystam z tego cudeńka i nie pytajcie mnie co jest lepsze - Corel czy PS ;-) nie odpowiem...

Poniżej jest prezentacja nowego PS oznaczonego jako CS3 czyli w prostej linii następcy CS2. Wprowadzono kilka udogodnień, według mnie na lepsze, ale pożyjemy zobaczymy. Jak będę miał okazję przetestować to wtedy się wypowiem czy rzeczywiście nowsze znaczy lepsze...

4 komentarze:

olkie pisze...

lolu, 'pewnie'x2!? kononowicz jest wszechobecny:)

antygon pisze...

Zapytam po starogóralsku: Hę?
Bo nie rozumiem...

Pewnie - partykuła komunikująca, że mówiący uważa coś za bardzo prawdopodobne, np. "Pewnie dobrze zarobię".

Chodzi ci o użycie tego słowa?

olkie pisze...

owszem...podwójne użycie tego słowa:)
pozwolisz że zacytuję:
'Pewnie pośród czytających mojego bloga pewnie jest kilku grafików...'
muah:*

antygon pisze...

jesteś zło.... 5 razy czytałem i nie zauważyłem... ale już poprawiłem, dzięki!

Wczoraj zmęczony byłem i stąd to... :P