czwartek, 18 stycznia 2007

Małe porządki

Postanowiłem radośnie zrobić troszkę porządków na moim Blogu, ale jakoś niespecjalnie zachwycony jestem z rezultatów - miało być czytelniej a wyszło jak zwykle, ale trudno. :D

Dodałem w menu po prawej stronie (tam hen, hen, pod archiwum) dwa nowe Boxy, czy może lepiej po polsku moduły (tia, bardzo polskie). Pierwszy to polecane przeze mnie strony - tylko kilka, ale można o nich powiedzieć, że to moje startowe, jak chce sobie posurfować po sieci to od nich zaczynam. Drugi Box to Blogi, które mam w moim RSSie i czytuje je regularnie, jak tylko pojawia się coś nowego. Właśnie wpadłem na pomysł kolejnego wpisu – postaram się zebrać i pogrupować linki, które uważam za przydatne, i które warto mieć pod ręką. Np.: do strony z Porteble Firefox, mojego wpisu na temat najlepszych dodatków do Firefoxa itp.

To na tyle porządków. Wkrótce więcej postów…

Brak komentarzy: