piątek, 5 stycznia 2007

Amanda99

OMG, po prostu OMG....

Zapędziłem się dziś rano na blog Viedźmy [link...] i trafiłem na link do specyficznego bloga... To coś nie nadaje się do czytania, jakiś koszmar... Przeżyłem skrócony szok kulturowy jak to zobaczyłem.... Przed dalsza lekturą polecam wejść na wspomniany blog [link...], tylko ostrzegam, wchodzisz na własną odpowiedzialność i ryzykujesz trwałe skrzywienie psychiczne.

Jeśli już szanowny czytelniku zaryzykowałeś zdrowie psychiczne i zobaczyłeś to dziełko to szczere kondolencje, ale IMHO trafiłeś na blog landrynkowego różowego króliczka neostrady. Dziewczynka stara się być modna i trędy, ale tak wygląda typowe przegięcie... Pozwolę sobie trochę pogdybać, bo właśnie mnie natchnęło - to przecież może być blog znanej z basha amandy99, dla tych którzy nie wiedzą o co chodzi:

Pierwszy cytat:
amanda99: cze
amanda99: z kad jestes????
amanda99: poklikamy?
amanda99: jestes tam???
amanda99: haloooooo!!!!!!!!11
DisIsOut: ?
amanda99: co tak wolno??????
DisIsOut: bo nie widzi mi sie dostosowywanie do twojego indywidualnego trybu intelektualnego
amanda99: do czego?????
amanda99: nie qmam cie koles
DisIsOut: I wlasnie dlatego mi sie nie widzi
amanda99: niekcesz zebym sqmala o co ci cohdzi?????/
DisIsOut: powiedz mi, czy rodzice cie kochaja ?
amanda99: TAK
DisIsOut: no to jednak masz jakis pozytywny akcent w zyciu
amanda99: masz dziewczyne??????
DisIsOut: NIE MAM A KCESH NIOM BYC?????????????????????
amanda99: wreszcie mowish po lucku
DisIsOut: wiesz, jak tak z toba tu "rozmawiam" to mnie nachodzi pewna mysl
DisIsOut: mam ochote poprzegryzac kable od internetu wszystkim uzytkownikom ponizej 12 roku zycia
amanda99: JA MAM 14 LAT!!!!!!!
DisIsOut: to podniose limit do 16
amanda99: A TY ILE MASH LATEK????????//
DisIsOut: za 3 dni stuknie mi 10
amanda99: dzieciak jestes
amanda99: nara
*** quit: amanda99: ~ergf@bbi124.neoplus.adsl.tpnet.pl
DisIsOut: boze drogi, czemu na komunie nie daja juz dzieciom zegarkow i rowerow
I kolejny:
amanda99: siemaaa, z kad klikaci??????
Loki: z tond
ramirez: z tamtond
Vesuvio: Ze wszond.
Dis: Z nienacka
bercik: Z komputra
amanda99: dziwne miasta
amanda99: to nie ma rzadnych ziomkuw z wawy????
I jeszcze jeden:
amanda99: czeee
amanda99: jestes????????
amanda99: halooo
amanda99: jestes tam:???
amanda99: mowisz na kanale to jestes
amanda99: odezwij sie!!!!
amanda99: wiem ze tam jests
DisIsMe: tak kurwa jestem, czego ?
amanda99: tak sie chce przywitac
DisIsMe: dziendobry
DisIsMe: a teraz wypierdalaj
amanda99: nie pogadamy???
DisIsMe: nie
amanda99: dlaczego??:
DisIsMe: czy ciebie ktos czasem nie jebnal pustakiem w leb za mlodu ?
amanda99: czym??????
DisIsMe: sluchaj, ja zaplace grube pieniadze ale naprawde zgin i przepadnij i wiecej mi dupy nie zawracaj
amanda99: dupy?? masz na mysli seks??
DisIsMe: tak kurwa, nawet dwa seksy, mam ochote przerznac cie kijem od szczotki w oko i ucho
amanda99: jestes perwerseryjny
DisIsMe: sluchaj, krotka pilka, wez spierdalaj na zawsze z mojego priva durny pojebany dzieciaku z guzem na mozgu i czyrakiem na rdzeniu kregowym
amanda99: nie do mnie mowisz???
DisIsMe: nie kurwa, mowie do 47 innych osob ktore siedza w tej chwili na privie razem z nami
amanda99: to dobrze bo myslalam ze kcesz mnie splawic
*** amanda99 is in Ignore List now.
Kolejny:
amanda99: czeeeeee!
Dis: Tu automatyczna rejestrownica, Dis nie siedzi przy komputerze. Aby zostawić mu wiadomość postępuj zgodnie z poleceniami na ekranie.
Dis: Podaj swój nick, powód wizyty na privie, telefon kontaktowy, adres e-mail, płeć i wiek
amanda99: amanda99 poklikac 601xxxxxx amanda99@xxxxxx.xxx zenska 14
Dis: Zgłoszenie przyjęte. Teraz można zostawić swoją wiadomość.
amanda99: poklikash ??????
Dis: Zapisano wiadomość: "poklikash ??????"
amanda99: no i jak ??????
Dis: Zapisano wiadomość: "no i jak ??????"
amanda99: czemu wcionz powtarzash ???
Dis: Zapisano wiadomość: "czemu wcionz powtarzash ???"
amanda99: ejjjj
Dis: Zapisano wiadomość: "ejjjj"
amanda99: robish to specialnie
Dis: Zapisano wiadomość: "robish to specialnie"
*** quit: amanda99: ~ergf@acc199.neoplus.adsl.tpnet.pl:
*** Dis is back from away (siedze na uczelni)
Dis: patrzac na to twoje pokolenie mam ochote wlasnorecznie sie wykastrowac spinaczem do papieru
nie do końca amanda99 ale zawsze:
lowca: muwie wam ze wypilem pol tora litra wodki w 2 godziny i nic mi nie byloo
lowca: nie takie rzeczy sie robilo
lowca: wienc to nic wielkiego
Vesuvio: Tak. Oczywiście.
Vesuvio: Powiedz mi lowco, co wspaniałego i zaskakującego nam powiesz jeszcze dziś?
lowca: dzis ide znowu pic tto wam opowjem
lowca: zapowiada sie spoko impra
Dis: to wielce pasjonujace, pozwol wiec ze sie dostosuje do poziomu dyskusji jaki narzuciles.
*** Changing nick from [Dis] to [amanda99]
amanda99: CZEEEE ZIOM!!!!11111 JAK TAM MELANSZ????????????/// IDZIESH DZIS POBAUNSOWAC??????????/////////
amanda99: BO JA FCZORAJ WYPIUAM DZIEWJENC WIN I STAUAM PROSTO!!!!!!!!!!!11111
lowca: kim jest amanda bo jej nie znam
lowca: ???
amanda99: ...
Jeszcze jedno:
-!- amanda99 [~ergf@bbi124.neoplus.adsl.tpnet.pl] has joined #polska
epion: o f**k! Ogłaszam ewakuację!! Ratuj się komu życie miłe!
xxx: AAAA!!
-!- xxx has quit IRC (Quit: za co?!)
-!- RazorR has quit IRC (Quit: Lost Terminal)
-!- PannaMlodaZBroda has quit IRC (Quit: Lost Terminal)
-!- Jerzu has quit IRC (Quit: Lost Terminal)
-!- SadystycznyWielorybWacek has quit IRC (Quit: amanda nie bij!)
-!- Lehat has quit IRC (Quit: nieeee po twarzy...)
-!- Cone has quit IRC (Quit: swiat sie konczy...)
-!- Bula has quit IRC (Quit: Lost Terminal)
-!- Endrju [~cpv105@swg178.neoplus.adsl.tpnet.pl] has joined #polska
Endrju: cześć wam
Zych: Endrju ratuj się! Mamy kataklizm!
-!- Zych has quit IRC (Quit: W_nogi!)
Endrju: Co jest?
amanda99: Cze polkikash????!!?!
Endrju: :O
-!- Endrju has quit IRC (Quit: Jak nie w nogi to w twarz!)
amanda99: skat jestes????????????
epion: proszę... nie... pójdę jutro do kościoła... ;((
amanda99: a ile mash lateQ???!!???????!!!!
*** quit IRC ***
I takie podsumowanie czym jest bash:
Gott: jak slucham wypowiedzi politykow, to bash to przy tym skarbiec madrosci
Gott: a amanda99 jest inteligentna...
Jeśli chcecie pisać tak fajnie jak ta landrynka z różowego bloga bloga to znalazłem kiedyś całkiem użyteczny idiot translator. [link...]

wJEnc tshymaycJe sJem ZJoMmmy, NoFE jddDZjeEEeE (więc trzymajcie się ziomy, nowe idzie)
P.S. I jak tu nie odcinać internetu niektórym.... eee... istotom. (chciałem napisać ludziom, ale nie widzę objawów człowieczeństwa w tym wypadku)

6 komentarzy:

Anonimowy pisze...

waaah, Twoja amanda jest straszna!! Ale chyba każdy =niestety= ma/zna jakiegoś podobnego przydupasa, który marzy, by z kimś poklikać i w pełni okazać różowość swojego mózgu... Polecam Ci też problemy czytelników Bravo: http://tgfansite.info/bravogirl.htm

Anonimowy pisze...

Weź się przyjrzyj dokładnie tej Amandzie, gumofilce na obcasach i błyszczyk z buraków? Przecież to jest tak prześmiewcze, że nikt nie zauważył.

Anonimowy pisze...

Także o tym napisałem.
Kolega podjął się próby tłumaczenia jej notki.

http://pioteer.jogger.pl/2007/01/23/dziecineo-amanda99/

Aczkolwiek, także gratuluje artykułu

Anonimowy pisze...

Przeczytalem to... i zebralo mi sie na komentarz... UWAGA: "...kobiety"

Anonimowy pisze...

Idź się lecz dziecko drogie.

Amanda99 pisze...

czeee
poklikash ??????

:)