poniedziałek, 18 grudnia 2006

Zapytania w Google

Zbliża się koniec roku i postanowiłem zrobić małe podsumowanie kto trafia na mojego bloga po zadaniu zapytania Google i jakie są to zapytania... Wyszła mi z tego długaśna lista, i po odsianiu normalnych zapytań, które spokojnie mogły prowadzić do mnie pozostały te trochę.... Hmmm... Dziwne.....


Z Tych zapytań wyłania się obraz Internauty jako człowieka zdrowo pokrzywdzonego przez los. Jak przejrzałem to to długo zbierałem siły, żeby wstać na krzesło z którego spadłem ze śmiechu. Wybrane zapytania są oczywiście tendencyjne, ale wszystkie padły, a co lepsze pytający wylądowali na moim blogu...
Wszystkie zapytania są cytatami i nie ponoszę za nie odpowiedzialności, zawierają one błędy ortograficzne i wulgaryzmy, więc jeśli takie rzeczy Ci przeszkadzają to dalej nie czytaj.

Zapytania:

  • my legions of terror
  • koniec internetu
  • chore przepisy
  • hymn białegostoku
  • jak korzystac z wc
  • wara ci wyszła kochanie
  • subiektywnie o filmach hydrozagadka
  • kazio na prezydenta białegostoku
  • kononowicz profesor
  • ten kto mnie kupił
  • lenistwo
  • pudzian i dziewczyna
  • czy syn można uprawiać seks z matką
  • jak pisać bloga na gmailu?
  • dyplom + humor
  • gdzie kupic koks w warszawie
  • powiedzenia arnolda schwarzeneggera
  • blog majteczki wilgotna
  • pomoc psychiatryczna dla emigrantow w anglii
  • mały seksik
  • moj manifest do alkoholu
  • po czym poznac,ze juz sie nie jest studentem
  • kiedy mozna dostac rozwod
  • kandydat lpr kochanka
  • szybciutko wbiłam się w nie i robię pokaz przed mężczyzną
  • jak odstraszyć kochankę męża
  • seks z zwierzetami
  • alt wątroba
  • piękne buzie oralnie
  • gej rznie geja w kuchni
  • parodie lekcji matematyki
  • ubierz jak chlopak z dziewczyna uprawiają seks
  • filmy nz gołymi kobietami
  • budzisz się obok dinozaura
  • testy ciazowe w anglii
  • mój syn ma małego penisa
  • po czym poznac geja
  • łono abrahama
  • ubiez mame w ciazy
  • jak poznać czy dziewczyna jest dziewicom
  • czy można pić kawę bezkofeinową w ciąży
  • pudzian w łóżku
  • fantazje o żonie z innym
  • seks
  • końca internetu
  • seks z poduszkami - fantazje
  • seks ze zwierzętami
  • bardzo bolesne rozdziewiczanie
  • ile można zarobić w cbŚ?
  • sexowne szesnastolatki
  • jak otworzyc tartak
  • mały biały czołg
  • że też taki debil jest maharadża
  • sexowne śmigłowce
  • kiedy zrobic test ciazowy rano poludnie wieczor
  • dziewczyna robi kupe w toalecie
  • co znaczy reminescencja
  • dowcipy antyalkoholowe
  • pomnożyć razy dwa i zamienić jednostkę na bezpośrednio wyższą
  • i look for pracy i which would can execute in house
  • praca zaliczeniowa wymiar sprawiedliwosci
  • wymiana softu w telefonie tutorial
  • filmiki z fajnych dyskotek
  • jak zatrzymac mezczyzne
  • rżnięcie 17 i młodsze darmo
  • ubrany golf facet
  • nieprzyjemne filmy o seksie
  • kupilam sobie nowe sexowne majtaski
  • antyalkoholowe kampanie


Z tych zapytań pojawia się obraz dewianta, który nie myśli o niczym innym jak tylko o seksie, i to nie tylko z ludźmi, ale również ze zwierzętami i smigłowcami... Na blogu lądują ludzie, którzy chcą ściągnąć prace zaliczeniową na temat wymiaru sprawiedliwości albo otworzyć tartak... no po prostu rewelacja...

A tak na Marginesie to słowo seks musi prowadzić chyba do 95% stron internetowych świata...

6 komentarzy:

Anonimowy pisze...

buahahahahahahahahahh... hahahahahaha....smark, smark.... hahhahah.... ale jazda. Ja trafiłem na bloga w miarę normalnie, przez link na innej stronce... uff, czyli nie jest ze mną aż tak źle:D

antygon pisze...

No zawsze można wpisać w google coś normalnego. Tutaj są te najciekawsze kwiatki, no bo przecież nie każdy szuka koksu i wilgotnych majteczek...

Anonimowy pisze...

Ufff... już ochłonęłam. Wiesz co, zapisz w tym wstępie, że lepiej jest nie pić niczego wtrakcie czytania. Ja ledwo dałam radę przełknąć herbatę zanim parsknęłam śmiechem po którymś z tekstów :)A trafiłąm tutaj dzięki koledze, który linka podał mi przez gg. Pozdrawiam i życzę obfitego rozkwitu strony :)

Anonimowy pisze...

ufff też jestem normalny, trafilem tu zwyczajnie przez gadu :) btw na prawdę fajny blog. Pozdrowienia :)

antygon pisze...

Dzięki, będe się starał trzymać jako taki ale nierówny poziom, więc zachęcam do odwiedzin ;-)

Anonimowy pisze...

Ja też przez gg (towar eksportowy Finlandii). Świetna strona.