piątek, 2 marca 2007

Google Cheats

W sumie to nie wiem jak zatytułować tego posta:
Google kody i sztuczki, Ściąga do Google, Google - Podręcznik Użytkownika, Google Manual, a może "Jak używać Google"... no nic, chyba jednak pozostanę przy Google Cheats. Ale do meritum... Kolega podesłał mi dokument, który w swojej prostocie jest genialny i każdy korzystający na co dzień z Google może, albo nawet powinien sobie to wydrukować i powiesić nad biurkiem. Spis serwisów oferowanych przez Google wraz z różnymi użytecznymi składniami itp:









Jak dla mnie rewelacyjna ściągawka ;-) na pewno się przyda.


EDIT:

Zgodnie z sugestią popełniłem co następuje - w pełni klikalne wersje ściągawki:

Zielona - Novice - "dla początkujących" - spis wszystkich, albo większości usług oferowanych przez Google, szczególnie polecam Humor...

Pomarańczowa - Advanced - "dla zaawansowanych" - jak korzystać z kalkulatora w wyszukiwarce.

Czerwone - Expert - "dla profesjonalistów" - czyli jak łatwo znaleźć to, czego szukamy

Czekam na dalsze sugestie.... =D

5 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Ciekawe. Ja w miarę niedawno znalazłem artykuł o tworzeniu zapytań w Googlach:
http://internet.360about.com/zapytania-google-bez-tajemnic

antygon pisze...

Oj tak,

też fajne zestawienie...
a dla Tych którzy czytują a nie chce im się kopiować adresu Tutaj Link

Anonimowy pisze...

Przydałaby się wersja klikalna!!!
Zamiast drukowania, masz taki dokument html i sobie klikasz.

Anonimowy pisze...

Przydałoby się coś takiego dla Yahoo Search i Live.

antygon pisze...

No to popełniłem wersję klikalną ;-)