wtorek, 20 marca 2007

Mały update Bloga

Witam, tym razem krótkie info na temat zmian.

Dodałem nowe blogi do listy polecanych przeze mnie. Do tej pory były tam:


Dzisiaj dodałem:


Zasadniczo to wszystkie już od jakiegoś czasu gościły w moim czytniku RSS, ale dopiero dziś miałem chwilkę, żeby zrobić z tym porządek. Pewnie niektórych zdziwi obecność np. bloga profesor Senyszyn, ale uważam, że należy mieć świadomość co myśli druga strona i w myśl zasady "mogę się z Tobą nie zgadzać, ale chce Cie wysłuchać" czytuje również tego bloga...

Mogę polecić nieco erotycznie zabarwionego Boli Bloga. Bardzo sympatyczna karykatura na naszą rzeczywistość =D

Sympatyczną formę i raczej zabawną treść prezentują Blogi w formie dialogów, czyli Narzeczona Programisty, Małżeński Dialog oraz Rodzinne Dialogi.

Gospodarka z polityką na poważnie są u Roberta Gwiazdowskiego, a w krzywym zwierciadle u Matki Kurki - zebrane co ciekawsze z for onetowych...

A pozostałe musicie szanowni czytelnicy ocenić sami, ja nie podejmuje się kategoryzacji ;P

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

Zrobiłeś małą literówkę - nazwisko brzmi: "Senyszyn".

antygon pisze...

dzięki... Już poprawiam ;-)