wtorek, 26 lutego 2008

Rambo 4 - Premiera

To niesamowite, jak bardzo nasze życie opiera się na zbiegach okoliczności. W maju 2007 wrzuciłem na bloga zwiastun Rambo 4. Nawet nie wierzyłem, że to się wejdzie do kin, i miałem z tego raczej ubaw niż sensowny news. Ale widać ludzi to zainteresowało, ponieważ zacząłem odnotowywać coraz większy ruch w związku z tym filmem. Aż tu nagle w październiku oczom moim styranym ukazał się oficjalny zwiastun czwartej części przygód dzielnego wojaka Rambo. To nie koniec moich przygód. Ostatnio, chyba w piątek dostałem 2 podwójne wejściówki na oficjalny pokaz przedpremierowy 4 marca - Oficjalna Premiera 7 Marca 2008. Tak, tak... Wybieram się, będzie wesoło, szczególnie z powodu poniższych statystyk:



Od razu zaznaczam, że nie wiem kto jest autorem tego zestawienia, jakby ktoś wiedział to baaardzo proszę o info, wtedy z radością podlinkuje do źródła :D

Undergoing MyBlogLog Verification

Brak komentarzy: