wtorek, 21 listopada 2006

Kononowicz w Tok2Szok w TV4 15.11.2006

Poniżej znalazłem prawie cały program Tok2Szok z Kononowiczem. Poniżej prezentuje 3 części. Jeśli chodzi o moją opinie to w tego programu najlepiej wypadł Kononowicz. Najsztub i Żakowski się zbłaźnili i nie popisali się specjalnie. Próbowali jak mogli nabijać się z Kononowicza, a on ich robił jak chciał, nie cofam tego co powiedziałem, że jest trochę ograniczony, ale jednocześnie w tej prostocie nie kombinuje i nie da się wpuszczać.... Ehh, szkoda słów... jak mi wpadną kolejne materiały związane z tym fenomenem to będę wrzucał na bloga. Pozostaje mi jednak zaapelować do wszystkich, coby go zostawili w spokoju, bo się zaczną z nas śmiać i pojawi się nowy stereotyp Polaka... Imć Kononowicz


edit: Pierwszy gość to Hubert H. - bezdomny z dworca centralnego który miał proces za zniewagę Prezydenta Polski.







Brak komentarzy: