środa, 9 sierpnia 2006

Pudzian, czyli koks po polsku.

Jakiś czas temu w sieci natknąłem się na stronę z "pudzianami" potem nie mogłem tego ustrojstwa znaleźć, wiec poszukałem na YouTube. Poniżej efekt mojego zbieractwa.



edit: zmiana YouTube na Google :P okazalo sie, ze chlopaki z Mountain View są bardziej tolerancyjni...

Pudzian 1:
PUDZIAN, czyli koks po polsku... + ARNOLD Schwarzenegger!





Pudzian 1,5:
new Pudzian czyli koks po polsku...+ARNOLD Schwarzenegger!





Pudzian 2:
PUDZIAN, czyli koks po polsku II + ARNOLD Schwarzenegger!





Pudzian 3:
PUDZIAN, czyli koks po polsku III + ARNOLD Schwarzenegger!






Pudzian 4:
PUDZIAN czyli koks po polsku IV + ARNOLD Schwarzenegger!





Pudzian 5:
Pudzian, czyli koks po polsku V + ARNOLD SCHWARZENEGGER.





Pudzian 6:
PUDZIAN czyli koks po polsku VI + ARNOLD Schwarzenegger!






Pudzian 7:
PUDZIAN czyli koks po polsku VII + ARNOLD Schwarzenegger!





Pudzian 8:
PUDZIAN, czyli koks po polsku VIII -ostra jazda.





Pudzian 9:
PUDZIAN, czyli koks po polsku IX KNIFE -śmierć politykom.






To dziś na Tyle udało mi się wyłowić. Jutro będą następne :

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

Hej! widze ze tez poszukujesz tych filmow:
Ale nie wsystkie dzialaja odnosniki na Twoim blogu.
Jak cos mam na dysku: 1, 2, 3, 5, 6, 8, 9, 10, 11, 12, 14, 15, 16, 17, 18, 21
brakuje pozostalych 4, 7, 13, 19, 20 i od 22 w gore nie mam a wiem ze bylo 24 jak dobrze pamietam moze wiecej.
jak cos napisz na maila. litowylamus@op.pl
pozdrawiam.

Unknown pisze...

Wrzucisz XXI ?