wtorek, 25 września 2007

Randka wg Rowana Atkinsona

ostatnio nie mam za bardzo czasu pisać na bloga, ale zostałem dziś wywołany do tablicy to postanowiłem coś wrzucić i się troszkę zebrać w sobie i zacząć wrzucać... Na początek Rowan Atkinson w poradniku dla młodych mężczyzn jak się zachowywać na randce, pierwszej randce, tak, żeby nie była to również ostatnia ;-)



Tak w ogóle to po głowie chodzi mi dłuższy wpis polityczny, bo jakoś ostatnio cała polityka mnie bardzo zirytowała, a w szczególności fanatyzm co po niektórych moich znajomych... Ale jak już mówiłem to temat na osobny wpis i mam nadzieję go popełnic wieczorem :D

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

hehehe :) zabawne. tak się zastanawiam czy by nie lepiej wyszedł korzystając z jakichś serwisów randkowych ;) szybki test psychologiczny i po sprawie :P może na onecie? chociaż on jest w sile wieku, więc pewnie powinien postawić na coś dla koneserów, jak mydwoje.pl