wtorek, 12 września 2006

Pora na zmiany!

Troche sobie ostatnio opuszczam bloga, ale to tylko dlatego, że nie powstał on po to, żeby byc regularnie pisany, a raczej jako odskocznia od rzeczywiścości. Coś gdzie mogę sobie poukładać myśli. Dziś rano obudziłem się i postanowiłem uporządkowac życie. Tak, tak postanowiłem się zabrać za siebie.
Po pierwsze będe działał do bólu zgodnie z moim kalendarzem i ogranicze czas na bzdety do minimum (do bzdet zaliczam również tego bloga, ale tu będe starał się w miare codziennie realcjonowac moje starania). Po drugie musze w końcu zrobić porządek ze studiami. Pora najwyższa uregulować mój stosunek do śłużby wojskowej i trzeba znaleźć jakaś stabilną prace, która będzie mi dawać satysfakcje. No i w końcu trzeba zabrać się za siebie, bo mi brzuszek od piwa rośnie ;-P
Dobra, przystępuje do wcielania mojego planu w życie!

huh, a wieczorem wrzuce troche Ciekawostek wyszperanych w sieci....

0 comments: