piątek, 1 września 2006

Jak pisać Blogi i nie dla gg

Podczas mojego radosnego porannego surfowania po necie natknąłem się na ciekawy Tutorial... Autor w 12 puntach pisze co zrobić, żeby ludzie zaczęli czytac Twojego bloga... Z paroma punktami się zgadzam, wróć, ja się z każdym punktem zgadzam, tylko nie zamierzam ich wszystkich stosować :D
Najbardziej mi się podoba tekst - codziennie jeden post :P to chyba wczoraj troche przegiąłem, ale taki los... dziś pewnie też skrobne kilka postów w myśl zasady, żeby robić wszystko byle nic nie robic.
Ach i jeszcze trafiłem na reminescencja z pewnego wydarzenia związanego z Akcją NIE dla GG. Trudno sie nie zgodzić z Autorami petycji, ale IMHO to gg już umiera, ludzie którzy mogliby je rozwijać korzystają z innych klientów, przerzucaja się na transporty, albo zapominają o tym komunikatorze wychodząc z założenia, że jak ktoś chce się z nimi skontaktować to ma skype, gtalk, albo jabbera :)
Podsumowując, niech żyje wolny rynek i precz z dziećmi neostrady...

0 comments: