wtorek, 1 sierpnia 2006

Znowu przy klawiaturze

No ładnie, ostatnio (przez ponad rok) nie napisałem żadnego wpisu. Ostro.
Postanowiłem sobie, że teraz nadrobie zaległości. Mam trochę więcej czasu, więc może będe wpisywał nawet więcej niż jeden post na tydzień. Musze się troche uzewnętrznić a jednocześnie nie chciałbym być zbyt łatwo rozpoznany... chociaż czy to takie ważne.

Właśnie sobie uświadomiłem, że chyba musze przeczytać to co napisałem poprzednio, bo nie wiem czy w dalszym ciągu się ze sobą zgadzam. Tylko głupcy nie zmieniają opini.

Hmmm..... A z ciekawostek to może jednak fajnie byłoby napisać coś więcej? bo jak na razie to jest to anonimowy blog anonimowego człowieka... Ale z drugiej strony zna mnie zbyt dużo osób, żeby powiązać jeden fakt z drugim i wywnioskować kim jestem...

No cóż to jest problem do rozważenia w przyszłości :)

A tymczasem oddalam się od klawiatury, choć to wcale nie musi być moj ostatni post dzisiaj.

0 comments: