wtorek, 29 sierpnia 2006

Pudzian, choroba i YouTube

Ale mnie rozłozyło, juz wiem skąd się brał mój brak motywacji, ale teraz nowy tydzień nowe wyzwania... Przeglądając stare posty natknąłem się na ciekawostke, a mianowicie z YouTube wywalili filmiki _Knife_ o Pudzianie - Pudzian, czyli koks po polsku, ale spokojnie znalazłem je na stronach google video :D Zaraz poprawie linki i będzie okej.
Tak leżąc sobie w łóżku naszło mnie kilka ciekawych przemyslen - a mianowicie dlaczego nie ma jeszcze jakiegos transportu jabber <--> jabber i dlaczego ktos nie zrobi komunikatora, albo wtyczki , w ktorym bedzie mozna korzystac jednoczesnie z kilku protokolow VoIP (skype+gtalk+tlen w jednym).
No nic to musze pomyslec to moze cos wymysle.
Sorki za brak polskich liter, ale Ci debile tak ustawili skroty, ze prawy alt+z cofa ostatnie wpisywanie, a prawy alt + s publikuje post. Z 10 razy opublikowalem ten post zanim go skonczylem...
Teraz poprawie posty z pudzianem:
Pudzian - czesci I-IX
Pudzian - czesci X i XI


I na deser najnowszy...

Pudzian 12

PUDZIAN, czyli koks po polsku XII - ogólna teoria ku***twa!

0 comments: