środa, 9 sierpnia 2006

Już Środa

Połowa tygodnia za nami :)
Wczoraj z nudów stworzyłem sobie stronę internetową ... Z wiadomych względów nie podam jej adresu... Za dobrze mi się pisze jako anonimowej istocie.
Dziś rano słuchałem TokFm (posluchaj w Winampie) i dochodze sobie do wniosku, że jednak sezon ogórkowy w pełni. Praktycznie nic się nie dzieje w polityce. Leper się jakoś uspokoił, ostatnio robił jakis objazd wsi, ale na tym się skończyło. Coś mi się widzi, że PSL polegnie w tym roku na wsi dokumentnie. Endrew zabrał się za politykę w iście amerykańskim stylu... Przy całej niechęci jaką go darze, jest to chyba jedyny po Korwinie-Mikke tak wyrazisty polityk.
Zaczynam się zastanawiać czy by nie wrzucać na stronkę mojego bloga filmików z Youtube i GoogleVideo. Ostatnio kilka fajnych widziałem :)
Zobaczmy jak to działa - 100 dni polskiego sejmu:

I jeszcze polski Sejm wg Muppetów:

To na tyle, już mam pomysł na następnego posta, ale to może wieczorem...

0 comments: