czwartek, 3 sierpnia 2006

Creative + Google ;)

Salut

No to jak już się zebrałem to będe pisał, ostatnimi dni nie dysponowałem wystarczającą ilością czasu żeby cokolwiek napisać. Ale dziś wygląda na to, że mogę. Kupiłem sobie wczoraj troche rzeczy Creative (Zen Vision:M i słuchawki tej samej firmy wyposażone w wielce ciekawy system Voice reduction). Razem to jest po prostu rewelacyjny sprzęt - można sobie w drodze do pracy/szkoły filmy oglądać... na początku trafiłęm na jeden problem - nie wszystkie filmy mozna było wrzucić na to cacko... Ale szybko trafiłem na łatwe i darmowe rozwiązanie: PocketDivXEncoder genialne i proste narzędzie do konwersji divx w format przyswajalny przez większość kieszonkowych odtwarzaczy.
Tak żeby pozostać w technicznych dywagacjach, ostatnio odkrywam potęge Google. Gmail + Calendar + Notebook to po prostu jakiś totalny odlot. Hehe, nawet ten blog jest jedną z usług google. Pytanie - dlaczego to pisze? po prostu wpadłem dziś na pomysł, że genialnym rozwiązaniem byłoby implementowanie do kalendarza googlowego wykresy Gantt'a. Podniosłoby to użyteczność całego systemu o poziom w góre. :D Zastanawiam się jak im idą prace nad googlespreadsheets bo jak na razie pokładam w tym narzędziu spore nadzieje, jednak niestety nie jest to tak uzyteczne jak stary dobry MS Excell.
Ostatnio nie mam czasu na politykę... może to i dobrze nie musze sie męczyć i niepotrzebnie denerwować. Może powinienem poświęcić więcej czasu dla siebie...
Jutro jedziemy ze znajomymi za miasto na małą bibke :) będzie wesoło hehe.
no nic jak wróce to napisze jak było.
To tyle na dziś...

0 comments: